English Fun

[English Fun][bleft]

Romantic Poetry

[Romantic Poetry][bsummary]

Jokes and Humor

[Funny Jokes][twocolumns]

Romantic Love Poems for Her | Famous Love Poems | Romantic Ghazal in Urdu

Love Poems for Her

love poems, love poems for her, romantic ghazal in Urdu, romantic poetry SMS, romantic love poems for her

Romantic Poetry SMS

Ksi shaam mujh men qayam ker, Mera rang roop nikhar dey, Jo guzar gai so guzar gai, Meri baqi zindgi sanwar dey

Romantic Poetry or Romantic Shayari is absolutely the language of love that is used to express true feelings and emotions of the lovers. When you fall in love with someone, such romantic poetry helps you to express your feelings towards your lover. So read here the best and famous Romantic Love Poems for her, Romantic Ghazal in Urdu, and Love Shayari in Urdu Poetry Images.

ہم جسے اپنا چاند کہتے تھے
اُس نے تارے دکھا دیئے ہم کو

میرے رشکِ قمر تُو نے پہلی نظر

میرے رشکِ قمر تُو نے پہلی نظر جب نظر سے ملائی مزا آ گیا 
بَرق سی گِر گئی کام ہی کر گئی آگ ایسی لگائی مزا آ گیا 

جام میں گھول کر حُسن کی مَستیاں چاندنی مسکرائی مزا آ گیا 
چاند کے سائے میں اے مِرے ساقیا تُو نے ایسی پلائی مزا آ گیا 

نشہ شیشے میں انگڑائی لینے لگا بزم رنداں میں ساغر کھنکنے لگا 
میکدے پہ برسنے لگیں مَستیاں جب گھٹا گِھر کے آئی مزا آ گیا 

بے حجابانہ وہ سامنے آ گئے اور جوانی جوانی سے ٹکرا گئی 
آنکھ اُن کی لڑی یوں مری آنکھ سے دیکھ کر یہ لڑائی مزا آ گیا 

آنکھ میں تھی حیاء ہر ملاقات پر سرخ عارض ہوئے وصل کی بات پر 
اُس نے شرما کے میرے سوالات پہ ایسے گردن جھکائی مزا آ گیا 

شیخ‌ صاحب کا ایمان بِک ہی گیا دیکھ کر حُسن ساقی پگھل ہی گیا 
آج سے پہلے یہ کتنے مغرور تھے لٹ گئی پارسائی مزا آ گیا

اے فناؔ شکر ہے آج بعدِفنا اس نے رکھ لی مرے پیار کی آبرو 
اپنے ہاتھوں سے اُس نے مری قبر پہ چادرِ گل چڑھائی مزا آ گیا 

فنا بلند شہری

love poems, love poems for her, short love poems, romantic love poems, romantic ghazal in urdu, romantic poetry sms, romantic love poems for her

Romantic Poetry SMS

Men uss k husn pe ab shayari nahi kerta, Agar kerni ho to pher min kisi se nahi darta, Uss ki ruswai k darr se min kuch nahi kehta, Kesy kahon k min uss k husn pe nahi marta, Uss ki chahat min kuch iss tarah khoo gia hi, Ab dil khmosh rehta hi ksi ghari nhi dhrakta, Jis din se mery dil pe sakta tari hoa hi, Uss din se tera yar Asghar bhi nahi hansta 

دَرد کے بے کنارہ سانچوں میں
شام کے دلفگار وقفے میں
غم کی سر پر چِتا سی جلتی ہے
اِک اُداسی کی سانس چلتی ہے
ہنسی کے زمزموں کی چِلمن میں
ایک محروم اَدا مچلتی ہے
غم کے مژگان کے کناروں سے
اِک ہنسی کروٹیں بدلتی ہے
کچھ فسردہ سی آہٹیں لے کر
خامشی سر جھکا کے چلتی ہے

Romantic Poetry SMS

Dard k be-kinara sanchon mein,
Shaam k dilfagar waqfay mein,
Ghum ki sar per chita si jalti hi,
Ek udasi ki saans chalti hi,
Hansi k zam-zamon k chilman mein,
Aik mahroom ada machalti hi,
Ghum k mujgaan k kinaron se,
Ek hansi karwatein badalti hi,
Kuch fasurda si aahtein le ker,
Khamushi sar jhuka k chalti hi 

Romantic Ghazal in Urdu

love poems, love poems for her, love poetry in urdu, short love poems, romantic love poems, romantic ghazal in urdu, romantic poetry sms, romantic love poems for her

Romantic Poetry SMS

Kaash min tery hath ka haseen kangan hota,
Tu bary piyar se, chao se, bary maan k sath,
Apni nazuk si kalaai min charhati mujh ko,
Aur betabi se furqat k khazan lamhon min,
Tu ksi soch min doobi jo ghomati mujh ko,
Min tery hath ki khushbo se mahek sa jata,
Jab kabhi mood min a kr mujhy choma kerti,
Min tery honton ki hiddat se dahek sa jata,
Raat ko jab bhi tu neendon k safar per jati,
Mar-mareen hath ka ik takiya banaya kerti,
Min tery kaan se lag ker kai batein kerta,
Teri zulfon ko tery gaal ko chooma kerta,
Jab bhi tu band qaba kholny lagti janaan,
Apni ankhon ko tery husn se kheera kerta,
Mujh ko betab se rakhta hi teri chahat ka nasha,
Min teri rooh k gulshan min mahekta rehta,
Min tery jism k aangan min khanakta rehta,
Kuch nahi to yahi be-naam sa bandhan hota,
Kaash min tery hath ka haseen kangan hota
ابھی اس طرف نہ نگاہ کرمیں غزل کی پلکیں سنوارلوں

love poems, love shayari, love poems for her, love poetry in urdu, short love poems, romantic love poems, romantic ghazal in urdu, romantic poetry sms, romantic love poems for her

Romantic Poetry SMS


Abi iss traf na nigah ker, min ghazal ki palkein sanwar lon, Mera lafz lafz ho aeena, tujhy aeenay min utaar lon, Men tamam din ka thaka hoa, tu saari raat ka jaga hoa, Zara thahr ja issi morr per, tery saath shaam guzar lon, Agar asman ki numaishon min, mujhy bhi izn-e-qayam ho, To min motiyoon ki dukaan se, teri baliyan tery haar lon, Kahin baant den shuhratein, kahin aur bakhsh den iztein, Mery paas hi mera aeena, min kabhi na gard-o-ghubar lon, Kai ajnabi teri rah min, mery paas se yoon guzar gaey, Jineh ye dekh kr tarrap hoi, tera naam le k pukar lon


I hope, you liked these romantic love poems and famous romantic ghazals in Urdu. If you like, then please comment and vote below. Also, share these love poems and ghazals to your friends and lovers on social media through share buttons.

Click Here For Next Post



No comments:

Only Post related comments are accepted to publish on site. No spam and promotional comments, please.

Advertisement

Sponsored Contents